W&R introduces new identity and website

Een nieuwe identiteit, meer dan welkom.

Een nieuwe identiteit, meer dan welkom. Toen Jo Welling en Nico Rooks in 1983 een bedrijf oprichtten met het doel de kunststofverwerkende industrie te voorzien van masterbatches, was dat het startschot voor een geleidelijk groeiend, kundig familiebedrijf. Inmiddels, ruim 38 jaar later, heeft de jongere generatie van beide families het roer overgenomen en doen we nog steeds waar we goed in zijn. Om onze markt nog beter van dienst te kunnen zijn, professionaliseren we nog ieder jaar én is onze communicatie continue aan modernisering onderhevig. Dat laatste is terug te zien in onze gloednieuwe branding en dito website. Over de groei die we de afgelopen jaren doormaakten, mogen we niet klagen. Als bedrijf maakte W&R flinke stappen, maar als merk groeiden we niet mee. De essentie van ons mooie bedrijf mocht beter uitgedragen worden naar de buitenwereld. Met het oog op de toekomst en onze nieuwe ambities, was een rebranding meer dan welkom. Onze nieuwe visuele identiteit komt op alle vlakken overeen met onze kernwaarden. Op onze nieuwe website is alle informatie over onze producten te vinden en helpen we u graag verder in uw zoektocht. Onze experts zijn natuurlijk ook nog altijd via andere wegen te bereiken voor passend advies.

W&R is – en blijft – de betrokken, betrouwbare partner in masterbatch solutions. Op naar een mooie toekomst!

More blogs & news

en_GBEnglish